3.8 C
Brno
Úterý, 19 března, 2024
- Reklama -časopis
DomůFinanceStát chce podpořit šetření energiemi v domácnostech, spouští novou kampaň

Stát chce podpořit šetření energiemi v domácnostech, spouští novou kampaň

Date:

Nenechte si ujít

Jižní Amerika: kontinent plný kontrastů

Jižní Amerika, kontinent rozmanitých kultur, nádherné přírody a fascinující...

Analyzování webu: Klíč k optimalizaci online přítomnosti

Analýza webu je klíčovým prvkem při optimalizaci online přítomnosti...

Jakou velikost nůžkového párty stanu zvolit?

Nůžkové party stany nabízejí značnou variabilitu z hlediska dostupných...

Jaké příjmy jsou potřeba pro získání úvěru

Vaše příjmy by měly stačit na pokrytí vašich základních...

Firmy na prodej: Zvyšte svou úspěšnost díky spolupráci s profesionály

Při prodeji firmy se někdy mohou objevit komplikace, nebo...
- Komerční sdělení -časopis

Resort hospodářství a SIEA spouštějí komunikační kampaň na podporu šetření energiemi.

Ministerstvo hospodářství (MH) SR a Slovenská inovační a energetická agentura (SIEA) spouštějí komunikační kampaň na podporu šetření energiemi pod názvem Pojďme šetřit spolu.

Oznámil to v pondělí na tiskové konferenci ministr hospodářství Karel Hirman, za účasti generálního ředitele SIEA Stanislava Jurikoviče. Poradit spotřebitelům se snižováním spotřeby energií může kromě pracovišť SIEA i internetová stránka setrimeprenas.sk.

„Oddnes startujeme informační kampaň „Šetříme pro nás“, která je zaměřena na šetření energiemi v domácnostech. MH SR spolu se SIEA chce v tomto, již zimním období informovat a motivovat všechny k šetření s energiemi, ať už je to elektřina, plyn nebo teplo. Považuji to za téma, které je velmi, velmi důležité,“ zdůraznil Hirman.

Jurikovič připomněl, že SIEA poskytuje bezplatné poradenství v oblasti šetření energiemi již od roku 201O.

„Máme klientská centra v krajských městech – v Bratislavě, Banské Bystrici, v Trenčíně, Žilině a Košicích. Součástí kampaně bude proto i poskytování bezplatného energetického poradenství,“ přiblížil.

„Připravuje se rozhlasová a televizní kampaň, která bude informovat a konkrétních typech šetření pro jednotlivé skupiny spotřebitelů. Hovoříme o domácnostech a podnicích, ale také o městech a obcích. Poradenství bude širokospektrálně věnováno každému,“ dodal generální ředitel SIEA.

Nejnovější příběhy

- Komerční sdělení -pr článek